مطا لب درج شده نظر **خراسان در تصو یر** نمی باشد

آرشیو خراسان در تصویر

دوشنبه، دی ۲۱، ۱۳۸۸

اعتراض مردم با توقف ساخت بيمارستان22 تختخوابي از مصوبات دور اول هيات دولت؛

جمعي از مردم شهرستان رشتخوار نسبت به توقف كامل ساخت بيمارستان 22 تختخوابي رشتخوار که از مصوبات سفر اول رييس جمهوري در اين شهرستان بود، از مسوولان انتقاد كردند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه خراسان، مردم شهرستان از نماينده مردم رشتخوار در مجلس و استاندارخراسان رضوي خواستار از سرگيري ساخت اين پروژه ملي در اين شهرستان محروم و مرزي شدند.

محمد رشتخواري يكي از اهالي شهرستان رشتخوار در اين باره به خبرنگار ايسنا گفت:با سفر رييس جمهور مردم خوشحال بر رفع قسمتي از مشكلات گراني كه سال هاي متمادي بر چهره اين شهرستان محروم نشسته بود، شدند تا اينكه سفر انجام شد و كلنگ احداث بيمارستان 22 تختخوابي در سال 85 به زمين خورد و انان همچنان به انتظار احداث بيمارستان نشسته اند.

وي گفت: اين بيمارستان كه قرار بود تقربيا دو ساله تحويل داده شود امروز به دليلي نامعلوم با تاخير دو سه ساله ساخت مواجه شده و در حال حاضر تعطيل شده است.

محمدي، دانشجوي پيام نور شهرستان رشتخوار گفت: ساخت بيمارستان يكي از آرزوي هاي مردم اين شهرستان محروم است.

وي گفت:شهرستان 65 هزار نفري رشتخوار از بسياري از فاكتورهاي بهداشتي و درماني محروم است و مردم براي رفع مشكلات درماني خود اغلب به شهرستان هاي مشهد، تربت جام و يا گناباد مراجعه مي كنند.

وي گفت:كمبود پزشك، نبود درمانگاه مجهز ، گراني تعرفه ها و اعزام بيماران به بيمارستان شهرستان هاي همجوار،فرسودگي ساختمان هاي درمانگاه و كمبود پرسنل درماني در اين شهرستان گوشه اي از مشكلات بهداشتي مردم منطقه است.

عضو شوراي شهر رشتخوار:

اعتبارات اين پروژه ملي صد در صد اختصاص يافته است

يك عضو شوراي شهر رشتخوار در اين باره گفت: علي رغم تعهد پيمانكار و مسكن و شهرسازي براي تكميل بيمارستان در سال جاري متاسفانه اين پروژه متوقف شده كه اعتراض مردم اين شهر را برانگيخته است به طوري كه هر روزه تعدادي از شهروندان براي پيگيري اين موضوع به شوراي شهر مراجعه دارند.

محمود ذباح گفت: اعتبارات اين پروژه ملي صد در صد اختصاص يافته است و مردم تقاضا دارند كه هر چه سريعتر اين پروژه تكميل و مورد بهره برداري قرار گيرد.

فرماندار رشتخوار:

به علت ضعف پيمانكار اين پروژه اکنون تعطيل شده است

مسوولان براي به سرانجام رساندن پروژه بيمارستان اقدام كنند

فرماندار رشتخوار نيز از تعطيل شدن نابهنگام پروژه بيمارستان در رشتخوار ابراز نارضايتي كرد و گفت: اين پروژه در سال 85 با سفر رييس جمهور با اعتبار 17ميليارد ريال كلنگ زني شد.

محمد عارفي به ايسنا گفت: احداث ساختمان بيمارستان رشتخوار طبق زمانبندي تا ارديهشت 88 بوده كه به علت ضعف پيمانكار و عدم توانايي اين پروژه اکنون تعطيل شده است.

وي خاطر نشان كرد:با پيگيري هاي كه از سوي فرمانداري و سازمان مسكن و شهر سازي شده است، عليرغم قول و تعهد پيمانكار اين پروژه با پيشرفت 65 درصد و تاخير چند ماهه مواجه شده است.

عارفي خواستار خلع سريع پيمانكار بيمارستان رشتخوار شد و از مسوولان مربوطه خواست نسبت به تعيين پيمانكار قوي جهت ادامه و به سرانجام رساندن پروژه بيمارستان اقدام كنند.

ایسنا

هیچ نظری موجود نیست: