مطا لب درج شده نظر **خراسان در تصو یر** نمی باشد

آرشیو خراسان در تصویر

شنبه، مهر ۱۸، ۱۳۸۸

«قاطعیت آیت الله آملی لاریجانی در برخورد با رانت خواری و استفاده از ارتباطات خاص موجب به دام افتادن چند تن از وابستگان به مقامات ارشد سابق كشور شد. »

شايعه دستگيري فرزند و داماد آيت الله شاهرودي به اتهام قاچاق موبايل

فارس نوشت: رسانه‌هاي بيگانه در پي ناكامي از فتنه‌انگيزي‌ ماه‌هاي اخير پروژه تخريب‌ شخصيت‌هاي نظام را كليد زده‌اند.


پروژه شايعه‌پردازي درباره رفتار و گفتار شخصيت‌هاي نظام با هدف تحريك افكار عمومي عليه آنان در دستور كار مشترك رسانه‌هاي بيگانه قرار گرفته است.

بر پايه اين گزارش شبكه‌هاي ‌صهيونيستي ازجمله شبكه خبري العربيه كه در اجراي اين‌گونه پروژه‌ها بي‌تابي زايدالوصفي از خود نشان داده است طي خبري مجعول ادعاهايي را عليه يكي از فرزندان آيت‌الله سيد محمود هاشمي شاهرودي رئيس‌ سابق قوه قضائيه كشورمان مطرح و با شانتاژآفريني‌ درصدد القاي آن برآمده است.

برخي از سايت‌هاي خبري داخل كشور نيز همسو با پروژه جديد رسانه‌هاي بيگانه در خبرسازي مجعول عليه شخصيت‌هاي نظام اخباري را در اين باره منتشر كرده‌اند.

يك منبع مطلع دراين باره گفت: ادعاي شبكه‌ العربيه كه از سوي صهيونيست‌هاي افراطي حمايت مي‌شود كذب محض بوده‌است و همراهي برخي از سايت‌هاي خبري داخلي قابل تامل است.

گفتني است سایت «پرچم» که از سايت هاي حامي دولت است دو روز قبل تلويحا خبر دستگيري فرزند و داماد آيت الله شاهرودي را به دليل قاچاق موبايل منتشر كرده بودند که متن خبر به شرح ذیل است:

«قاطعیت آیت الله آملی لاریجانی در برخورد با رانت خواری و استفاده از ارتباطات خاص موجب به دام افتادن چند تن از وابستگان به مقامات ارشد سابق كشور شد. »

«طی روزهای گذشته پسر و داماد یكی از مقامات ارشد سابق كه اقدام به قاچاق می كردند توسط ماموران دستگیر شدند. این دو نفر شبكه گسترده ای از قاچاق تشكیل داده بودند كه به دلیل قاچاق تلفن همراه دستگیر و روانه زندان شدند. اما این مقام ارشد سابق كه این روزها به اشتغالات علمی روی آورده با اطلاع از دستگیری فرزند و داماد خود تمامی توانش را به كار گرفته و بیش از چند روز اجازه بازداشت آنها را نداده و با فشارها و رایزنی های بسیار موجبات آزادی آنان را فراهم می كند.»

هیچ نظری موجود نیست: