مطا لب درج شده نظر **خراسان در تصو یر** نمی باشد

آرشیو خراسان در تصویر

جمعه، آبان ۰۱، ۱۳۸۸

اظهارات فاطمه رجبی در باره وزیر زن،طرح وحدت وروزنامه خراسان در نمایشگاه مطبوعات


حالا که به غرفه خراسان آمدم باید مطلبی را هم بگویم و از شما تشکر کنم زیرا بچه هایی که در مشهد با من در تماس اند می گویند هر ۳ روز یک بار روزنامه خراسان یک مطلب تخریبی علیه فاطمه رجبی دارد و من آمدم که از این کارتان تشکر کنم.

حسین بردبار- فاطمه رجبی، همسر غلامحسین الهام عصر روز گذشته لحظاتی را میهمان غرفه روزنامه خراسان در نمایشگاه مطبوعات بود. فاطمه رجبی پس از حضور در غرفه روزنامه خراسان گفت: دوستانم می گویند روزنامه خراسان هر ۳روز یک بار مطلبی تخریبی علیه فاطمه رجبی منتشر می کند و آمده ام از این کارتان تشکر کنم. وی دیدگاه خود را درباره تصدی پست وزارت از سوی زنان و طرح وحدت ملی نیز در پاسخ به پرسش خبرنگاران خراسان مطرح کرد که عینا در پی می آید:

* نظرات گوناگونی درباره این که آیا یک زن می تواند وزیر یا استاندار شود در حال حاضر مطرح است، نظر شما چیست؟

- اولا می گویند ملت ایران خیلی سرفراز شد که مجلس و دولت کمک کردند و زن را به وزارت رساندند. دوم این که من مطالب خودم را درباره وزارت زنان طی ۴مقاله که اولین آن تحت عنوان نامه ای به رئیس جمهور بود ارائه داده ام و مخالفت خودم را به صورت مبنایی و با استدلال بیان کردم.

* علت مخالفت شما به طور خلاصه چیست؟

- یکی این که در این حرکت، شایسته سالاری نیست و یک حرکت فمینیستی محض است دوم این که تبعات ناخوشایندی دارد که جامعه ما را با معضلات بسیاری دچار خواهد کرد، سوم وقتی مراجع چیزی را می گویند ما نمی توانیم خارج از محدوده شرع کاری را بکنیم ممکن است که یک مسئله ای از نظر شرعی حرام بین نباشد ولی وقتی نه یک مرجع دینی بلکه تمامی مراجع ذی صلاح می گویند، نه هر کسی که خودش را مرجع می داند، مرجع حقوق بشری، مرجعی که برای اغتشاشات و براندازان مرجع می شود خودش مرجع شده است و جایگاه برون مرزی یا درون مرزی او را مرجع کرده است اما مراجع واقعی و ذی صلاح این موضوع را تایید نکرده اند و مقام معظم رهبری به رئیس جمهور و به مجلس پیام دادند که نظر مراجع اعمال شود که متاسفانه نشد.

* در مورد طرح وحدت ملی می خواستم نظر شما را بدانم، بعضی ها این طرح را به فتنه ای جدید تعبیر می کنند، نظر شما چیست؟

- من این طرح را فوق فتنه می دانم یعنی همان کسی که فتنه را آغاز کرد و کشور را به براندازی رساند و کودتا را با نامه ننگینی که به رهبری نوشت، تئوری پردازی کرد، اگر او بخواهد عامل وحدت شود فکر می کنم که فوق فتنه است، من فکر می کنم عاملی که دارند به عنوان طراح یا تصویب کننده قبل از نظر رهبری، وحدت ملی می خوانند علت و عامل افتراق ملی است، او اگر از عرصه سیاست اخراج شود، عامل وحدت ملی است.

* فکر نمی کنید که مواضع آقای احمدی نژاد در اغتشاشات به گونه ای نقش داشته است؟ یک دیدگاه هم مواضع آقای احمدی نژاد را در این زمینه موثر می داند...

- ابدا چنین نیست، حالا که به غرفه خراسان آمدم باید مطلبی را هم بگویم و از شما تشکر کنم زیرا بچه هایی که در مشهد با من در تماس اند می گویند هر ۳ روز یک بار روزنامه خراسان یک مطلب تخریبی علیه فاطمه رجبی دارد و من آمدم که از این کارتان تشکر کنم.

روزنامه خراسان

هیچ نظری موجود نیست: