مطا لب درج شده نظر **خراسان در تصو یر** نمی باشد

آرشیو خراسان در تصویر

یکشنبه، مهر ۲۶، ۱۳۸۸

استفاده از روشهای جدید برای اداره کردن!

مالک جديد باشگاه ابومسلم خراسان گفت: باشگاه را ضرب‌العجلي و بسيجي‌وار اداره مي‌کنم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه خراسان، مهدي زمان در جمع خبرنگاران افزود: طبق مصوبه جلسه جمعه شب در استانداري مقرر شد به عنوان مالک و رييس هيات مديره جديد ابومسلم کليه بدهي‌هاي اين باشگاه را بپردازم و در مدت کوتاهي باشگاه را به سر و سامان مي‌رسانم.

وي در خصوص وضعيت مالکيت مصطفي بني‌اسد خاطرنشان كرد: بني‌اسد هم مانند شفق، باشگاه را به استان واگذار كرده است و در نهايت وي تنها يک دوست من خواهند ماند و ديگر نقشي در اين باشگاه ندارند.

زمان در مورد سهام باشگاه اظهار داشت: در حال حاضر هيچ تصميمي براي سهام بندي کردن باشگاه ندارم و هيات مديره در اختيار من مي‌باشند تا بتوانم هر چه سريعتر باشگاه ابومسلم را به جايگاه واقعي خودش برسانم.

مالک جديد باشگاه ابومسلم خراسان در خصوص وضعيت کادر فني ابومسلم نيز اظهار داشت: اعضاي فعلي کادر فني با قوت کار خود را انجام خواهند داد و مشکلي در تيم وجود ندارد و کادر فني فعلي ما به اندازه کافي قوي هست.

وي در خصوص علي حنطه و همچنين واکنش منفي هواداران ابومسلم در ديدار ديروز نسبت به حضور وي به عنوان مشاور فني گفت: حنطه در فصل گذشته موفق شد براي ابومسلم 16 امتياز کسب کند و همين امتياز موجب بقاي ابومسلم در ليگ شد و حالا انصاف نيست به وي توهين شود.

هیچ نظری موجود نیست: