مطا لب درج شده نظر **خراسان در تصو یر** نمی باشد

آرشیو خراسان در تصویر

سه‌شنبه، آذر ۰۳، ۱۳۸۸

بحث وجدل مرتضوی وزاکانی بالاگرفت



زاکانی گفت من هنوز هم ادعا می کنم که همه افرادی که در جریان پس از انتخابات به زندان کهریزک رفتند به دستور مرتضوی بوده است و آیت الله شاهرودی در این باره به او اختیار داده بود.
سعید مرتضوی در واکنش به اظهارات اخیر زاکانی مبنی براینکه انتقال متهمان به کهریزک به دستور وی بوده گفت: آقای زاکانی دچار بیماری شده که دوست دارد دیگران با او درگیر شوند و تنش ایجاد کنند. به گزارش فارس وی بابیان اینکه ایجادتنش رابه مصلحت نمی دانم افزود:درخصوص اظهارات ایشان بهترین راه حل سکوت است وپاسخ بنده همان است که درماده 23 قبلااعلام کردم والبته مطالب ایشان کذب و بی معناست.وی هم چنین افزود: حضور بنده در سازمان تعزیرات حکومتی منوط به موافقت آیت ا...لاریجانی است. ازسوی دیگرزاکانی نماینده مردم تهران در مجلس روزگذشته با اشاره به سخنان چند شب پیش خود در دانشگاه امام صادق (ع) درباره مقصران موضوع کهریزک گفت: از آقای مرتضوی خواهش می کنم از من شکایت کند . به گزارش واحد مرکزی خبر علیرضا زاکانی در حاشیه همایش بیان خاطرات حج خونین 66 در جمع خبرنگاران با انتقاد از برخی مطبوعات از نحوه انعکاس سخنانش در همایش چند شب گذشته در دانشگاه امام صادق افزود: در بخشی از آن سخنان این گونه اظهار داشتم که همه نظرسنجی ها طی چند ماه قبل از برگزاری انتخابات، پیروزی احمدی نژاد را نشان می داد اما به ناگاه روز پیش از انتخابات دو نظرسنجی از دستگاههای دولتی خلاف موارد قبل را نشان داد و آنها این کار را کردند تا بتوانند پس از انتخابات موضوع تقلب را طرح کنند و اثبات هم شد که بخشی از همین دستگاه ها درگیر ایجاد آشوب در خیابان ها بودند . زاکانی گفت: اگر لازم باشد کل سخنان آن شب را خودم پیاده می کنم و در سایتم می گذارم. در ادامه خبرنگاری خطاب به زاکانی گفت: صبح امروز آقای مرتضوی در مراسم تشییع جنازه مرحوم کردان این گونه اظهار داشت که آقای زاکانی به راحتی هر چه می خواهد می گوید و هیچ مشکلی هم برایش پیش نمی آید. زاکانی در واکنش به سخنان این خبرنگار گفت: آقای مرتضوی از من شکایت کند تا معلوم شود چه کسی بیهوده حرف می زند . زاکانی گفت من هنوز هم ادعا می کنم که همه افرادی که در جریان پس از انتخابات به زندان کهریزک رفتند به دستور مرتضوی بوده است و آیت الله شاهرودی در این باره به او اختیار داده بود. زاکانی ادامه داد: آقای مرتضوی چند ماه پیش نیز در یکی از جلسات کمیسیون مجلس حاضر شد و گفت: از من شکایت می کند اما چون می دانست که چه مدرکی از او دارم ، همان جا جلوی 30 نماینده گفت من از حقم گذشتم. وی گفت: اکنون از آقای مرتضوی می خواهم از حقش نگذرد.
خراسان

هیچ نظری موجود نیست: