مطا لب درج شده نظر **خراسان در تصو یر** نمی باشد

آرشیو خراسان در تصویر

سه‌شنبه، آذر ۱۷، ۱۳۸۸

عجب وزیری!!!

مهم‌ترين محورهاي استيضاح آقاي محرابيان عبارت‌است از تعطيلي بخش صنعت كشور، ارائه آمارهاي غلط از سوي ايشان، انتصاب اطرافيان و فاميل‌هاي وزير در پست‌هاي كليدي اين وزارتخانه و عدم حمايت از توليدكنندگان.
ايلنا:سليمان جعفرزاده با بيان اينكه تا پايان اين هفته طرح استيضاح علي‌اكبر محرابيان وزير صنايع را آماده خواهند كرد، از ارائه آن در هفته آينده به هيات رئيسه مجلس خبر داد.
به گزارش خبرنگار ايلنا، رئيس كميسيون اجتماعي مجلس با بيان اينكه تاكنون بيش از 60 نفر از نمايندگان براي امضاي اين طرح اعلام آمادگي كرده‌اند، اظهار داشت: مهم‌ترين محورهاي استيضاح آقاي محرابيان عبارت‌است از تعطيلي بخش صنعت كشور، ارائه آمارهاي غلط از سوي ايشان، انتصاب اطرافيان و فاميل‌هاي وزير در پست‌هاي كليدي اين وزارتخانه و عدم حمايت از توليدكنندگان.
وي با بيان اينكه درحال حاضر صنعت كشور در دو راهي خصوصي‌سازي و دولتي بودن باقي مانده است، ادامه داد: متاسفانه 70 درصد شهرك‌هاي صنعتي كشور به دليل عدم حمايت وزارت صنايع و عدم نقدينگي تعطيل شده‌اند و وزير صنايع علي‌رغم وعده‌اي كه داده بود هيچ تحولي در صنعت كشور ايجاد نكرده است و چتر حمايتي از صنعت نگشوده.
جعفرزاده نابودي بخش صنعت و مشكلات پيش‌روي اين بخش را مهم‌ترين دليل استيضاح وزير صنايع دانست كه حتي دوستان دولت در مجلس نيز با آن موافق هستند.

هیچ نظری موجود نیست: