مطا لب درج شده نظر **خراسان در تصو یر** نمی باشد

آرشیو خراسان در تصویر

یکشنبه، آبان ۱۷، ۱۳۸۸

عضو شوراي شهر مشهد از سفرهاي خارجي شهرداري انتقاد كرد

در يك ماهه گذشته چند سفر خارجي انجام شده كه همه آنها غيرقانوني بوده
به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، غلامرضا خواجي ظهر امروز در نطق پيش از دستور جلسه شوراي شهر مشهد اظهار داشت: سفرهاي خارجي بايد با توجه به تخصص افراد و نياز محرز شده افراد در كميسيون سفرهاي خارجي براي مسافرت افراد بررسي شود.
وي خاطرنشان كرد: در يك ماهه گذشته چند سفر خارجي انجام شده كه همه آنها غيرقانوني بوده است كه بايد پيگيري‌هايي در اين مورد صورت گيرد و ما به بازرسي اعلام مي‌كنيم كه شوراي شهر مشهد پيگيري كند.
عضو شوراي شهر مشهد با اشاره به سفرهاي اخير صورت گرفته شهرداري از جمله براي شركت در گردهمايي مترو پليس گفت: در صورت محرز شدن اينكه اين سفرهاي غيرقانوني است، افراد خود بايد هزينه سفرهاي انجام شده را بپردازد.
رئيس كميسيون مشاركت‌هاي كلان اقتصادي شوراي شهر مشهد خاطرنشان كرد: تا زماني كه در كميسيون سفرهاي خارجي مطرح نشده از شهردار مي‌خواهيم كه سفرهاي هفته بعد را متوقف كند تا كميسيون مربوطه تصميم لازم را در اين ارتباط اتخاذ كند.
وي گفت: چند بار در جلسات مطرح شده كه معاونت فرهنگي بايد با ورود به تئوري‌ها، فكر و ايده خلق كرده و نبايد در مسائل اجرايي دخالت كند چراكه نصب پوستر و بنر را سازمان فرهنگي و تفريحي شهرداري نيز انجام مي‌دهد.
خواجي ادامه داد: خانه‌هاي هنري كه در خيابان شهيد بهشتي واقع شده متاسفانه بازدهي مناسبي نداشته چرا كه از تحقيقات انجام شده استفاده نكرده است.
وي با اشاره به سفر اخير نمايندگان مجلس به مشهد گفت: به مناسبت ولادت حضرت رضا (ع) 500 ميليارد تومان براي مشهد در نظر گرفته شده اما اين زماني خوب است كه اين تصميمات عملي شود.
عضو شوراي شهر مشهد با اشاره به تجربيات اعضاي شوراي شهر گفت: متاسفانه شوراي شهر جايگاهي در ذهن برخي مسئولان ندارد و حتي مسئولان دولتي ملاقاتي براي اعضاي شوراي در نظر نگرفته‌اند.
اين مدرس دانشگاه تصريح كرد: بعضي زمزمه‌ها از سوي بعضي كارشناسان حاكي از آن است كه به مسائل حاشيه و زمين‌هاي قولنامه‌اي اطراف مشهد پرداخته نشود.
فارس

هیچ نظری موجود نیست: