مطا لب درج شده نظر **خراسان در تصو یر** نمی باشد

آرشیو خراسان در تصویر

سه‌شنبه، دی ۰۸، ۱۳۸۸

اسامی 8 دانشجوی دستگیر شده دانشگاه فردوسی مشهد!

تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۸۸, ساعت ۱۰:۲۵ بعد از ظهر |
اختصاصی جرس / اسامی 8 دانشجوی دستگیر شده دانشگاه فردوسی مشهد

شبکه جنبش راه سبز (جرس) : در مراسم عزاداری ظهر عاشورا سبزها در مشهد و همچنین در مراسم بزرگداشت آیت الله منتظری طی پنج روز گذشته ، بیش از 25 دانشجوی دانشگاه های مشهد بازداشت شده اند.


به گزارش جرس، برخی از دانشجویان بازداشتی دانشگاه فردوسی در روزهای گذشته آزاد شده اند ، اما دست کم هشت دانشجو همچنان در بند هستند.

اسامی این هشت تن دانشجو دانشگاه فردوسی مشهد که در ظهر عاشورا و مراسم آیت الله منتظری بازداشت شده اند به شرح زیر است:


"حسین قابل" دانشجو مهندسی برق ، "فرید فعال" دانشجو مهندسی صنایع ، "هادی سجادی" دانشجو اقتصاد ، "علی مطهری" دانشجو اقتصاد ، "مهدی جعفری" دانشجو مدیریت ، "آرشام دامغانی"، "مهران هدشی" و "امیر ثابت مقدم". این دانشجویان و دیگر بازداشتی های شهر مشهد تا کنون هیچ تماسی با خانواده خود نداشته اند و از محل بازداشت آنان هیچ اطلاعی در دست نیست.


بنا به این گزارش در مراسم عزاداری ظهر تاسوعا و عاشورا در بیت آیت الله صانعی و در پی الله اکبر گفتن مردم ، نیروهای امنیتی به این مراسم حمله کرده و قریب 20 تن از مردم را که در اطراف بیت آیت الله صانعی حضور داشتند بازداشت کردند.


مراسم بزرگداشت آیت الله منتظری که روز چهارشنبه هفته گذشته در دانشگاه فردوسی برگزار شده بود نیز با حمله انصار و لباس شخصی ها به داخل دانشگاه و بازداشت تعدادی از دانشجویان همراه شد

هیچ نظری موجود نیست: